Τρίτη 18 Μαΐου 2010

Οι απαράδεκτες πρακτικές της SINGULAR LOGIC.

Σήμερα χρειάστηκε να πάρω καινούργιο κωδικό από την εταιρεία διότι το λογισμικό [EUROFASMA] έχει κλειδώσει, και χρειάζεται η Singular να μου δώσει νέους κωδικούς. Αυτό γινόταν παντα με την εν λόγω εταιρεία, το οποίο είναι απαράδεκτη πρακτική και δείχνει ασέβεια προς τους πελάτες και καταναλωτές της εν λόγω εταιρείας. Συνήθως έπαιρνα κωδικούς από το τηλέφωνο. Σήμερα όμως που χρειάστηκα νέο κωδικό για το πρόγραμμα, μου είπανε να πάω και να ταυτοποιήθώ στην σελίδα τους. Στην σελίδα τους λοιπόν, δεν μπόρεσα να ταυτοποιηθώ διότι μου ζητάνε τιμολόγιο αγοράς, κάποιους κωδικούς που μου είναι αδύνατον να βρώ, μιας και η αρχική αγορά του προγράμματος έχει γίνει πάνω από 10 χρόνια πριν, και απλά μέχρι το 2005 ή 2006 το χρησιμοποιούσαμε και πληρώναμε το συμβόλαιο συντήρησης. Από το 2006 και μετά έχουμε πάρει νέο πρόγραμμα το οποίο δεν μας ζητάει κωδικούς ασφαλείας. Στο τηλέφωνο αρνήθηκαν να με βοηθήσουν και να μου πούν τους συγκεκριμένους κωδικούς για να μπώ και να κάνω ταυτοποίηση.

Πήρα τηλέφωνο την εταιρεία που με εξυπηρετεί, και η υπεύθυνη μου είπε ότι η Singular για να μου δώσει κωδικούς, θα με χρεώσει 200 ευρώ, επειδή απλά δεν πληρώνω συμβόλαιο συντήρησης! 200 ευρώ για να πάρω κάποιους κωδικούς τους οποίους δεν θα έπρεπε να υπάρχουν ή θα έπρεπε να μου τους δίνει δωρεάν από την στιγμή που το πρόγραμμα είναι κανονικά αγορασμένο!

Δηλαδή οι κύριοι της Singular μας εκβιάζουν ότι δεν μπορούμε να έχουμε πρόσβαση στα αρχεία μας αν δεν τους πληρώσουμε! 

Έχω αλλάξει πρόγραμμα από την χρήση του 2007. Με αυτές τις απαράδεκτες πρακτικές της Singular, ακόμα και να είχε το καλύτερο πρόγραμμα δεν θα επέστρεφα σε μία εταιρεία που δεν σέβεται τους πελάτες της, και που τους εκβιάζει.

Παραπονέθηκα και στο ΙΝΚΑ, αλλά δεν ξέρω αν είναι αρμόδιοι ή όχι. Αν γνωρίζετε ποιος είναι αρμόδιος για αυτές τις απαράδεκτες πρακτικές και που μπορώ να απευθυνθώ, παρακαλώ αφήστε μήνυμα ή στείλτε μου ένα mail στην διεύθυνση tenebra98 παπάκι gmail dot com.