Τρίτη 27 Ιουλίου 2010

Διακοπές στην Αγγλία, κάνοντας πειράματα...

Φέτος φεύγω στην Αγγλία για διακοπές. Οι διακοπές μου θα είναι γεμάτες με Φυσική. Την επιστήμη της φυσικής. Έχω γραφτεί για το μάθημα Πειράματα Φυσικής του Open University, με πλήρες κωδικό και τίτλο SXR207 - Physics by Experiment.

Το μάθημα γίνεται στο Πανεπιστήμιο του Durham, και επί μία εβδομάδα, θα κάνω πειράματα, μετρήσεις, θα γράφω σημειώσεις και όταν τελειώσει η εβδομάδα, θα γράψω μία εργασία πάνω σε ένα από τα πειράματα. Η εργασία πρέπει να είναι γραμμένη όπως ένα επιστημονικό άρθρο, και το χαίρομαι αυτό. Διότι δεν έχει σημασία αν θα κάνω λάθη στην  διαδικασία, έχει σημασία ότι θα μάθω πολλά από το μάθημα αυτό.

Είδα ότι θα έχουμε και αρκετές διαλέξεις σε διάφορα θέματα φυσικής. Θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον, μιας και δεν μου είναι εύκολο με την δουλειά να παίρνω μέρος σε επιστημονικές διαλέξεις. Ούτε και να κάνω πειράματα, ιδίως κάποια πειράματα φυσικής που θα κάνουμε στα εργαστήρια στο Durham.

Πέρισυ το καλοκαίρι, όταν είχα πάει για το MSXR209 είχα περάσει πολύ όμορφα. Μπορεί να ήταν κουραστικό, αλλά για κάποιο λόγο εγώ ξεκουράστηκα. Ϊσως επειδή άλλαξα περιβάλλον, είδα και μίλησα με διαφορετικούς ανθρώπους, με ανθρώπους που καταλαβαίνανε την αγάπη μου για την επιστήμη και τα μαθηματικά.

Φεύγω την Παρασκευή, 30 Ιουλίου, και θα επιστρέψω το Σάββατο 7 Αυγούστου. Θα έχω την φωτογραφική μαζί μου και θα παρουσιάσω φωτογραφίες από το Πανεπιστήμιο του Durham. Και πραγματικά λατρεύω τα Αγγλικά Πανεπιστήμια, ίσως επειδή έκανα το MSc. σε ένα από τα καλύτερα Αγγλικά Πανεπιστήμια...

Δεν υπάρχουν σχόλια: