Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2008

Μέσα Απ'το Γυαλί



Το "Μέσα Απ'το Γυαλί" είναι το πρώτο βιβλίο της Ευθυμίας. Έχω όμως διαβάσει και άλλα μέσα από το SFF όπου γράφει τακτικά. Αλλά ήταν καιρός να γνωρίσουν τις όμορφες ιστορίες της και άλλοι αναγνώστες, που δεν ασχολούνται με fora ή με το Internet γενικά.

Το "Μέσα Απ'το Γυαλί" περιέχει 10 ιστορίες ή καλύτερα 10 παραμύθια για μικρούς και μεγάλους. Η Ευθυμία πλέκει όμορφα παραμύθια, σαν τα παραμύθια της γιαγιάς, και είναι απόλαυση να κάθεσαι σκεπασμένη με μία κουβέρτα και να τα διαβάζεις.

Όταν τέλειωσα το βιβλίο, ήθελα κι άλλο. Ήθελα να διαβάσω κι άλλα παραμύθια, να διαβάσω και άλλες ιστορίες για τις γυναίκες στη Σαχάϊ που περπατούν λικνιστικά, κι άλλες ιστορίες νεφών και ανέμων...

Πρέπει επίσης να πώ ότι γνωρίζω την Ευθυμία, και της εύχομαι κάθε επιτυχία με το νέο της βιβλίο. Ευθυμία μου, περιμένω με ανυπομονησία και το επόμενο βιβλίο. Και θέλω και άλλες ιστορίες από τον κόσμο του "Γυαλιού".

2 σχόλια:

Ευθυμία Ε. Δεσποτάκη είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ Σκοτεινό που Παιδί, αν και άλλα μου έταξες στο εν λόγω φόρουμ. Είχες πει ότι θα μου ρίξεις στ' αυτιά. Πού είναι οι μπάτσες μου, οεο;

Πέρα από αυτό, δυστυχώς το βιβλίο απέχει από το να το πει κανείς τελειωμένο. Εκτός από μία ιστορία που κόπηκε λόγω περιοτισμένου χώρου (τίτλος "το φαρφουρένιο γιαπράκι" κι είναι το πιο παραμύθι απ' όλα) ένα σωρό ανακρίβειες και λάθη ελοχεύουν στις σελίδες του. Ακόμη και τώρα ένα μήνα μετά την έκδοσή του, έχω τρομερές αμφιβολίες για το κατά πόσο ήταν ώριμο κι έτοιμο να βγει στη δημοσιότητα.

Τώρα πάει, θα μου πεις. Τώρα βγήκε. Έστω. Και πάλι σ' ευχαριστώ.

Γιάννης Πλιώτας είπε...

Ωριμότατο.
Τα μικρολαθάκια τα προσέχει μόνο ο διορθωτής. Ο αναγνώστης ταξιδεύει με τα παραμύθια.
Και φυσικά δίνει μεγάλη αυτοπεποίθεση το να λες στον εαυτό σου ότι "αυτόν τον καιρό ετοιμάζω το 2ο βιβλίο".