Παρασκευή 22 Ιουλίου 2011

Καμπάνες, σκουπίδια και έλλειψη πολιτισμού.

Δεν έχω κρύψει ποτέ ότι είμαι άθεη και πολέμια της θρησκείας, λόγω μισογυνισμού, λόγω ρατσισμού, λόγω παραλογισμού. Θα μιλήσω, θα φωνάξω, θα μαλώσω για τις ιδέες μου αλλά πάντα με σεβασμό προς τους άλλους ως ανθρώπους, ως προσωπικότητα. Εκείνο που θέλω να πώ είναι ότι σέβομαι τον άλλο ως άνθρωπο, όχι όμως και τις ιδέες ή τις πράξεις του. Είτε είναι άθεος, έιτε είναι φονταμενταλιστής, είτε είναι οτιδήποτε, θα επικροτήσω την πράξη που μου φαίνεται σωστή, και θα κράξω την πράξη που μου φαίνεται λανθασμένη.

Έτσι και αυτή η δημοσίευση γίνεται λόγω του ότι κάποια άθεη κοπέλα έκανε μία πράξη που εγώ θεωρώ ότι δείχνει έλλειψη παιδείας και πολιτισμού. Η κοπελα αυτή λοιπόν, επειδή την ενοχλούσαν οι καμπάνες της εκκλησίας, πήγε και άδειασε σκουπίδια μπροστά στην πόρτα μίας εκκλησίας, και άφησε κάποιο σημείωμα.

Καταλαβαίνω το να αφήσει κάποιος ένα σημείωμα ότι ενοχλείται από τον συνεχή θόρυβο λόγω του ότι οι συγκεκριμένες καμπάνες χτυπάνε κάθε ώρα. Και εμένα με ενοχλούνε κάποιες καμπάνες από τις διπλανές εκκλησίες επειδή χτυπάνε σε ώρες ακατάλληλες όπως 6 και 7 ώρα το πρωϊ που είναι ακόμα ώρες κοινής ησυχίας. Όσο για το σημείωμα συμφωνώ.

Εκεί που διαφωνώ τελείως, είναι με τα σκουπίδια που έριξε η συγκεκριμένη κοπέλα μπροστά στην πόρτα της εκκλησίας. Αυτό δείχνει κακία και μόνο, δείχνει έλλειψη παιδείας, έλλειψη καθαριότητας και έλλειψη πολιτισμού. Δεν σκέφτηκε ούτε την καθαρίστρια στην οποία φορτώνει μόνο από κακία περισσότερη δουλειά, ούτε τον κόσμο που πηγαίνει στην εκκλησία, και που θα δούνε αυτό το άσχημο θέαμα. Και τα παιδιά; Που θα πιάσουν το πάτωμα ή θα πέσουν ή θα αγγίξουν κάτω και μετά μπορεί να βάλουν τα χέρια στο στόμα;

Η πόλη ή τα χωριά ή οποιοσδήποτε είναι ο τόπος διαμονής μας, όχι μόνο το σπίτι μας, αλλά και το εξωτερικό περιβάλλον στο οποίο ζούμε, πρέπει να διατηρείτε καθαρό και όμορφο. Το να πετάμε σκουπίδια στον δρόμο ή οπουδήποτε για οποιονδήποτε λόγο δείχνει έλλειψη παιδείας, δείχνει έναν άνθρωπο βρωμιάρη και απολίτιστο. Δεν νομίζω να χρειάζεται να δείξω την εικόνα από τα βρωμιάρικα πεζοδρόμια της Αθήνας, όπου αρκετοί συμπολίτες μου δεν σέβονται την πόλη όπου ζούνε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: