Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2010

X-Faxtor: Σταύρος For The Win!


Πολύ το χάρηκα που ο Σταύρος νίκησε εχθές το X-Factor. Είναι ελάχιστοι οι καλλιτέχνες σαν τον Σταύρο. Μου αρέσει η ζεστασιά στην φωνή του, μου αρέσουν οι διασκευές που κάνει. Παίρνει τα τραγούδια και τα κάνει δικά του. Ελπίζω να συνεχίσει έτσι.

Γενικά δεν βλέπω τηλεόραση, αλλά το φετεινό X-Factor ήταν αρκετά καλό, και είχε πραγματικά καλούς τραγουδιστές και γκρούπ.

Θα ήθελα να είχαν φτάσει οι Pale Faces μέχρι τον τελικό. Έχουν στυλ, ο τραγουδιστής έχει φοβερή φωνή. Έπρεπε να είχαν φτάσει μέχρι τον τελικό. Περιμένω να δώ πότε θα ηχογραφήσουν.

Oi 48 Ωρες μου άρεσαν απίστευτα καθ'όλη την διάρκεια του X-Factor και αυτοί. Ελπίζω να συνεχίσουν και ελπίζω να δούμε το δικό τους δίσκο σύντομα στα δισκάδικα.

Αν και δεν είμαι και πολύ φαν της ελληνικής λαϊκής σκηνής, πρέπει να πώ πραγματικά ότι η Πωλίνα με εντυπωσίασε με την φωνή της. Και της αξίζει να συνεχίσει.

Honorable mention η Χαρίκλεια. Δεν κατάλαβα ποτέ πως μπόρεσε να μείνει ο Νικηφόρος στο παιχνίδι, που πραγματικά δεν μου άρεσε καθόλου μα καθόλου, και έφυγε η Χαρίκλεια. Θεωρώ ότι μπορούσε να δώσει πολύ καλύτερες εμφανίσεις από μερικά άτομα που φύγανε μετά από την Χαρίκλεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: